Náhodně zasažený uživatel? Kdeže!

Dost možná pamatujete dobu, kdy zrovna frčely statické bannery. O jejich efektivnosti, která dříve či později začala vykazovat klesající trend, jste možná už někdy slyšeli nebo četli. Internetový marketing však od té doby prošel značným vývojem a dnes již plnohodnotně konkuruje dříve neotřesitelným formám propagace. Uživatel, na něhož je reklama cílená, již není pouze neznámou loutkou někde na druhém konci republiky. Nyní o něm víte mnohem více, než tomu bylo dříve.

Platíte pouze za kliknutí

PPC reklama. Pokud tenhle pojem slyšíte poprvé, asi byste měli zbystřit. Princip tohoto druhu internetové reklamy spočívá v tom, že zadavatel kampaně nemusí platit za každé zobrazení reklamy, ale pouze tehdy, když na ni některý z uživatelů klikne. Návratnost Vaší investice tedy rozhodně bude mnohem vyšší než doposud.


</div>


            <div class=
Náhodně zasažený uživatel? Kdeže!
Ohodnoťte příspěvek